Mye papirarbeid, dobbeltarbeid og manuelle rutiner? Det å håndtere avfall involverer ofte både kjøreleder/kjøreplanlegger, sjåfører, mottak, fakturering og økonomi. Med så mange involverte, erfarer vi stadig at mange ønsker seg et system som gjør at arbeidsprosessene forenkles og at de kan slippe å “ha ting i hodet”.
Våre løsninger for transport og kjøreplanlegging sparer MYE tid! Her fjerner du behovet for SMS, “gule lapper” eller å sitte i telefonen å vente…og vente …og vente! Når en ordre er lagt inn i Reknes WMS, kan den enkelt sendes videre til sjåførene via vår app. Her får sjåføren melding om oppdraget, og kan utføre – og evt. legge til endringer, tilleggstjenester og registrere avfall, før den via app`en sendes tilbake til kontoret, klart for fakturering!
Løsningen er laget for både containertransport, så vel som sugebiler, kombibiler, supersugere og ADR transport.
Svært mange av våre kunder opplever betydelige besparelser og bedre kontroll med Reknes WMS! Ta kontakt for en demonstrasjon….